Konsulentydelser‎ > ‎

Kundeservice rådgivning

Vores største styrke som konsulenter er, at vi er 'operationelle' - dvs. vi beskæftiger os med interaktiv kundekontakt i virkelighedens verden - og her er vi i stand til at kombinere vores viden indenfor både markedsstrategi, teknologi, organisation og ledelse, så det bliver løsninger, der understøtter kundens forretning og ikke bare forkromede konsulentmodeller.

Vi ved, hvad det kræver at få kundekontakt og servicefunktioner til at virke, fordi vi har gjort det før og prøvet det meste i hundredvis af situationer.
  • Handlingsorienterede evalueringer af strategier og målsætninger (og målepunkter) for både nye og etablerede kundekontakt funktioner.
  • Forbedringsledelse når virksomhed, processer og medarbejdere skal kundeorienteres - dette er et ofte overset stykke arbejde der senere vil vise sig at være achilleshælen i ethvert projekt der har haft som forudsætning at 'det klarer teknologien eller den nye organisation'.
  • Uddannelse og facillitering for medarbejdere på alle niveauer.
  • Adfærdspsykologisk rådgivning for at opbygge motivation, kompetence og organisatoriske processer, der kan sikre, at målene bliver realiseret i virkeligheden.
InSide har erfaring med det samspil af strategi, organisation, teknologi og menneskelig adfærd, der skal fungere for effektivt at nå forretningsmæssige mål. Vi overfører vores erfaring fra opgaver i mange andre store og små virksomheder, hvor vi igen og igen har demonstreret at vores koncepter forbedrer kundetilfredshed og effektivitet, selv i virksomheder som er kendt for deres enestående service og performance.